Kung Kung Kung<3

Du Du duuu ;)

Dressyrträning de tre senaste dagarna, stackarn måste vara trött på mig nu.. Men det har bara gått bättre och bättre och idag fick jag lite hjälp av Sandra (den ny-inflyttade) Hon tyckte det var hög tid att kräva betydligt mer av honom så får väl komma på nya övningar och träna ännu mer för Monki.
Ingen mer dressyr i veckan i vart fall, löshoppning i morgon, uteritt på lördag och på söndag blir det troligen longering sen på kvällen där ska de avmaskas.

Har tyvärr ingen kamera att videofilma med i morgon, men så fort jag får låna Jacob's igen lovar jag att filma löshoppningen!:) .. eller så köper jag mig en egen helt enkelt(A)
För övrigt rekomenderar jag helt klart rumpvärmaren, super mysig och den glider inte alls runt när man rider som min förra gjorde. *tummen upp*

ps. ibland önskar man att man hade en pålitlig tjej/kille som kunde rida Alkisen ibland när jag har dt tufft i skolan eller på körskolan, dygnets timmar är liksom PÅ TOK för få! Men när vårterminen är slut är förhoppningsvis körkortet också klart och då ska jag njuta fullt ut! *biter ihop*

image72

Kommentarer
Postat av: Bella

Söt häst :) ha en fin kväll!

2007-11-22 @ 20:45:00
URL: http://bellaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0