Stepp

Buskul..:) Denna höst/vinter kommer nog bli en härlig tid trots kylan och allt regnande..
För vi har grymt kul tillsammans<3

Red upphöjda cavaletti idag, samt galoppbommar så han fick jobba lite mer med benen och i övrigt vanlig dressyr typ.. Pigg och glad och höll inne med de mesta av busen för omväxlingsskull;P
Behöver nog köpa fleecetäcke med hals som han kan ha inne när han tränas på kvällarna så han inte fryser när han är svettig för han har verkligen satt päls. Suck, blir väl till att ge sig på att raka honom för första gången om det fortsätter så här.
Träning för Monki blir nog inte förens i slutet av nästa vecka för jag varken orkar eller hinner just nu, med andra ord har vi gott om tid att ladda upp för det=)

Kiropraktern var hos Genial, Jameson o Cublaij i förra veckan och ska komma tillbaka igen till Genial o Jameson i Januari så jag funderar på att låta henne kolla på Alco med då.. Titta skadar aldrig!:) Och skulle det vara en liten låsning eller liknande någonstans så fixar hon ju det och säger vad jag ska göra annorlunda;)
Hur som helst tycker jag hon verkar vettig!

Bilden nedan är ett bevis på att Sara verkligen red rodeo på Genial här om dagen;) HAHA

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0