Dressyrträning

.. på ängen tillsammans med Kajsa och Jameson idag..
45 min att rida dit, 30 min intensiv dressyrträning där och sen 45 min tillbaka så vi har tränat rätt bra idag!
Såg tre rävar ute på ängen, har nog aldrig sett levande rävar i det vilda förut och så ser man tre på en och samma gång, fniss!:)

Kom överens med Magda om att ja ska leta upp en lokal dressyrtävling nu i närheten och så ska hon köra mig:D:D 
.. för jag behöver riktig kritik så jag vet vad man ska träna på!:)
Så det blir väl intensiv träning inför det med, fnissar!:) Har gjort av med programmen bara så får hitta någon som har dom (A)

Suck, ännu en ridskola som fått kvarka nu, jag gillar inte alls hur detta sprider sig. Byt kläder mellan stallen och duscha för guds skull!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej hopp! Kul att det går så bra för dig & Alco! =)
Åh jätte kul att ni är igång & tränar & tävlar! =)
Alla dressyrprogram finns på http://www.stallbacken.com/ - tryck på "dressyrprogram" & scrolla ner. Lycka till!
Fy va läskigt med kvarka, en sak folk glömmer tror jag - byt skor/stövlar oxå. Hoppas vi slipper sånna sjukdomar!
Kram Jossan & Diesel

2007-10-07 @ 10:06:26
URL: http://jozzans.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0