Yippiieee kajeah!;)

...:P

I made it!=) Ja har körkort, trallalaaa!=) Stackars stackars Alco som ska få åka efter mig nu(A) Haha men LOVAR o träna med tomt släp först *fnissar*

Hade lurat i alla att jag skulle köra upp i morgon, maha, april april;)

Körde självklart BIL till stallet idag;) Redan när jag svängde in på grusvägen såg jag ett rött streck rusa runt i hagen, vem kan de vara *ironisk* förväntade mig att Alco och Jameson hade kapplöpning med varandra men Jameson stod och tuggade gräs och blängde lite irriterat på Alco emellanåt. Även när jag stannat och gått ur bilen så sprang han rundor som en vilde, hoppade och sparkade osv. Gick knappt att klappa honom *tok!*Mockade lite grann sen hämtade jag in honom, full fart ut ur hagen och bocksprång bredvid matte genom hela ridhuset.Det första jag såg när jag skulle börja borsta var  givetvis att han trampat sönder vänster balle, arh. Klart han måste vara så sjövild, så nu är vi tillbaka till där vi var förra sommaren. Boots i hagen oxå^^Tack och lov var det inte djupt och han tycks inte ha ont för han markerar inte alls, ser bara sur ut när man tvättar det.. ;D .. kände dock att de var lika bra att linda runt med bommul o självhäftande linda kring hoven... får se hur det ser ut i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0