Intresseklubben antecknar?

.. har ja märkt ;) Haha^^
Aja..

Jobbar för fullt just nu så det blir lite fler vilodagar än vad jag önskat.. Menmen.. Åkte direkt till Alco efter jobb idag; betet ligger ändå på hemvägen så de passade utmärkt i min "tidsram" eftersom jag skulle ha lektion på kvällen sen.
Red en tur på stubben så långt de gick innan jag vände åt ett annathåll. Pigg, frustande o glad..:)
Fick sina ryck så klart.. Spec nu när de börjat växa upp en massa gröna monster på fältet som kan hoppa upp o bitas när man är mitt över dom :O
Red igenom honom lite lätt på volter så han fick jobba lite iaf.
Han börjar få fina muskler där bak har jag insett när jag stod o studerade honom idag *sweetnoooos* Men han tappar väl en del när vi flyttar hem igen.. Suck. Rak mark heela tiden^^
.. dock mer intensiv dressyr o mer hoppning så det blir kanske plus/minus noll om vi har tur:)

I morgon blir de vila.. Igen..
Tors ska jag försöka hinna rida, brys på när jag kommer hem från djurparken o på fredag SKA jag träna dressyr ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0