Allt eller inget

Igår fick Alco nästan vila. Han kändes så pigg så jag kände mig tvungen att rasta honom lite, tur var väl det för himlans vad han sprang. Emellanåt kommer han in i full fräs mot mig och tvärnitar framför mig, uppblåst som en boll och gör något högt skri så det känns som om trumhinnan ska spricka *fniss* Han är så söt!

Idag har jag varit i den nya djuraffären i Malmö och shoppat lite nya saker till honom. Sedan fick det bli ett dressyrpass, tränade lite på skänkelvikningar osv. Behövde inte driva på så mkt i galoppen idag utan bara hålla igen för han ville springa ;)
Kikki slängde ut en blå matta på marken till Freja o Speedy, har inte visat Alco den på månader så jag skrittade fram mot den för att han skulle få lukta på den, men han tittar inte ens utan går rakt över :D

Praktiken är i full gång och hel intressant! Var med inne på elkonvertering igår, hoppade lika högt som patienten;D Skratt. Det var inte som jag sett på tv osv att läkaren har de man ger stötar med i handen utan elektrisiteten kopplas direkt till plattorna de fäster på patienten. Ser faktiskt lite läskigt ut, allra minst när man inte är beredd.
Ledig till måndag nu så det blir mkt tid för Alco<3

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0