Ännu en dag

och fortfarande inget vidare "rida ute i paddocken" väder.
Många av hästarna har börjat få vårkänslor hos oss, men Alco har haft en kraftig adrenalinkick sedan gud vet när så jag fruktar inte väderomställningarna så värst mkt:P För övrigt tippar jag en hundring på att det blir mer snö till sportlovet och får jag rätt. Då ska här tolkas!:D

Idag var det tvunget att testa den nyinköpta longeringsgjorden och underlägget till den, så med andra ord blev det då longering. Bråkade med varandra i början, sätter man hårt mot hårt vinner jag *lallaa* sen gick han som en pärla, det riktigt lyser i ögonen på honom när han har något bus på gång;D Slängde ut en cavalettiserie på 7 bommar så han fick jobba lite med benen, TJUSIGT! Inga konster alls utan bjöd på hur fint som helst.

Öppnade skåpet där jag har många av hans/mina grejor i och stod en stund och studerade, det är inte klokt vad vi hunnit samla på oss saker. Det ramlar ut grejor bara jag öppnar skåpet nu förtiden, sedan har vi ännu ett proppfullt skåp, dock mindre än det ena. O här hemma har ja fyllt en hel "städskrubb" med grejor;D Haha och för att inte tala om alla täcken.
Hoppas mina framtida barn inte blir lika bortskämda, för i så fall blir ja ruinerad *fnissar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0