plockepinn

. bus eller godis? Det är frågan.. Ibland vet jag inte om Alco ser söt eller dum ut när han fular sig i hagen.
Gjorde som jag brukar idag med, så fort jag kommer till stallet går jag ut och hälsar på honom i hagen innan jag börjar med annat. Vilken syn tror ni jag kom ut till idag?
Jo.. Han har vänt ut och in på täcket framme vid bogen, håller ett stadigt tag i det med munnen och travar på en volt runt runt runt utan att släppa taget "kolla på mig, kolla på mig", sen springer han fram till staketet till Jameson som står och kollar intressant. Släpper fortfarande inte taget om täcket men visar Jameson tydligt vad han pysslar med, Jameson tar tag i en annan del framme på täcken och sen står båda och drar i Alco's täcke. Det är också ett sätt att fördriva tiden med ;D
Fodert har gått sönder på insidan där framme (jätte förvånad, skratt) så nu har jag dränkt både in och utsida med anti-bite som han troligen tkr smakar jätte gott och suger extra mkt på det.. Helt ärligt förvånar inget mig längre;)

Hoppning idag med små hinder, fick hoppa lite banor osv så han fick tänka lite mer och vara extra vaken. Gick jätte bra! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

:D

2008-02-10 @ 15:42:13
URL: http://johaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0