Häst-passare ;)

Freja ska rida Alco idag eftersom jag så flitigt jobbat bort hela dagen och skulle sedan träffa farmor hemma hos pappa innan hon åker tillbaka till Småland igen :D
Nu hoppas jag hon kan rida honom lite ibland fram tills min uppskrivning så jag kan lägga lite krut på teorin. För Freja är duktig och super go med Alkisen *det gillas*
Skolan för övrigt börjar på onsdag igen, men har bara denna terminen kvar sen är jag åtminstonne färdig USK:D

Det jag egentligen ville berätta är att jag beställt en digitalkamera!;) ÄNTLIGEN va(A) Haha.. Kommer förhoppningsvis i slutet av veckan och sedan ska här fotas! Slog på stort och tog en lagom highteck sak som jag förhoppningsvis ska kunna lära mig. 7,1 mega pixel o 10 * optisk zoom.. ;)

image88

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt vännen, plugga på :-)
OCH gud va fina och STORA bilder vi ska få framöver *ler lyckligt*..heja heja..
Kramizar o mulpuzzar till er :D

2008-01-08 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0