Ny sadel

Mkt som var bra idag så humöret var på tiptop:D
Sadeln kom ÄNTLIGEN så Emma körde upp den till mig;) Mockade och fixade med allt möjligt innan jag tog in Alco och ÄNTLIGEN skulle få lägga sadeln på honom, sadeln som redan uträknat skulle ligga SKIT BRA på honom.
Den låg skit dåååligt, så besviken. Suck:(
Så det blir att ta sig till Hööks o se om jag kan lämna tillbaka den där (de var ju trots allt postorder ja fick den på) men de är trots allt samma företag.. Blir att lägga lite mer pengar på en annan ist. Suck, denna häst är omöjlig att hitta sadlar till:O
Bara för de ska jag ta en som man själv kan "bygga" om.

Allt hemskt som händer skrämmer mig, försöker innerligt lista ut vilka hästar följande gäller, hoppas verkligen det inte är någon jag känners häst/hästar. Lika hemskt vilket fall som helst men usch.. Ja.. Läs själv : http://sydsvenskan.se/skane/article293899.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0