Yeah!

Ny vecka åter igen, och vad passar bättre om inte ett trevligt dressyrpass med Alkisen:D
Ställde betydligt större krav på honom än vanligt och även om han inte fattade helt hundra vad jag ville få fram eller ut av honom alla gånger så var han otroligt sammarbetsvillig och försökte hela tiden. Det vill jag gärna se mer av!:) Fniss.
Fick upp honom i ngt högre form än vanligt och att trampa lite bättre med bak, kunde knappt stå på benen när jag hoppat av så som jag ansträngt mig *skratt* För ni kan tro att man fick rida. Han blev så himla tung när han tyckte att det var jobbigt. Men sååå fin han kändes!=)
Blev sådär lagom svettig och såg allmänt nöjd ut med livet trots alla fula bitmärken i huvudet som han får när han bråkar med de i hagen bredvid;)

Ska ut på praktik v.6 och fick precis veta praktikplatserna. Kommer vara på övervakningsavd på sjukhuset. TJOHO!:) Ville va där om jag inte fick vara på akuten så jag är nöjd på den biten med!=)
Känns nästan som om vi är på väg någonstans;)

ps. Alco och jag tävlar i Kristianstad den 9 Mars

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0