Listat och klart:)

Nu är allt förberett för morgon dagen:)
En styck Alco lätt genomriden i paddocken, smort träns och tvättade benskydd.
Alco fick oxå bli tvättad vilket han inte var överglad i *asg* försökte tvätta honom i huvudet med eftersom dt är där som han är skitigast men jag fick inte komma nära för han var tjurig på mig;)
Packat ner en del grejor och fyllt bilen, dock tar jag sadeln först i morgon i fall det skulle bli inbrott i bilen eller något, litar inte på samhället längre;D
Skrev en lång komihåg lista på tavlan i stallet med så jag kommer ihåg resten i morgon(A) Tycker det är bättre att fylla dunkar med vatten att ta med från stallet så han får dricka samma vatten som han är van vid.

Åkte med mammsen och hämtade hyrsläpen någon mil bort oxå, Gick helt ok att köra men mamma är inte helt glad över att jag vill köra till tävlingen i morgon eftersom hon tyckte jag svänger för fort och bromsar för sent, men hon LJUGER;) Tror haken är att hon vill köra själv, fniss(A)
Släpen verkar bra men man kan bara ha mellanväggen så att den står mitt i släpen och efter att "lärt känna" Alco denna tid så verkar han uppskatta när han får ha det bredare, han går iaf in frivilligt om där inte är mellanvägg alls;) men vi börjar lasta 03.30 så han ska nog allt ha kommit in till 04 ;D Lajos erbjöd sig tom att stiga upp och hjälpa oss att lasta om han sätter sig på tvären i morgon igen *tack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0