Regnar en del

.. upp strax innan sex för att köra till stallet och fodra kusarna. *gäääsp* Fick ta moppen och det regnade en del, suck:( Svänger upp på grusvägen och ser en Jameson ligga och rulla sig i hagen, första tanken var "oh varför har han gått ute i natt?" sen ser jag Lajos komma ut med Nasse, ORRRHHH..
Det visade sig att han missat att det var röd dag och att jag skulle fodra så han hade redan gett alla mat, slängt ut hö och höll på att släppa ut.. Jag bara äääälskar att stiga upp tiiidigt, bli genomblöt på väg till stallet för att inse att det var fullkomligt meningslöst *ironisk*
Nåja, tog ut Alco och shettisarna och började mocka till Alco och Nasse:) Så lite nytta gjorde jag allt *fniss*
När mina sysslor för dagen var fixade och Alco fädigäten i hagen fick han komma in igen och bli lite ren ,tihi! Grispellen hade självklart hunnit hitta den lerigaste hörnan i hagen att rulla sig i *asg*, longerade en stund i ridhuset så han fick motionera lite och sen blev det att tvätta sår och släppa honom på gräs tsm med Nasse där de ska gå fram till lunch ;)
Vi har börjat vänja de succesivt vid gräs nu(:

.. snart lördag, funfunfun;) *iaf när man piggnat till*
Sara ville att jag skulle länka till hennes fina klipp när hon hoppar Jöns så jag får väl göra de, Haha:P
http://www.youtube.com/watch?v=CIie-dP_L8M

image123
Fotot är från när vi gick i mål på senaste distansen;)
Bilder från tävlingen ute på Skånska Distanssällskapets hemsida nu;) Varav 5 st på mig och Kajsa(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0