Härlig personlighet

Lillis Alco;)
Han spelar mig såna spratt ibland att jag blir galen *asg*
Gårdagens tömkörning var inte som planerad för han fick flertalet frispel... Faktiskt så att jag var tacksam att vi var i ridhus o inte ute. Kunde styra upp honom mot sargen när han var som värst.. Problemet är bara som jag snabbt insåg att han bryr sej inte så mkt om att han får en vägg framför sig för han går dit jag styr alltså rakt in i väggen *Alco:@* hahahaaa
Men jag fick motionerat bakom honom en timma iaf så det var två tröttisar som slutligen gick in i stallet igen.

Idag hade jag tänkt rida ut en runda beroendet på hur vädert är sen. Han behöver omväxling som alla andra så hoppas på att det varken regnar eller stormar när jag väl pallrar mig iväg :)
Känns som om det kommer bli flera timmar i stallet då jag passar Jamis åt Kajsa, ska smörja träns, samt storstäda stallskåpen efter ridturen med..
Igår så tog jag tag i att städa häst-garderoberna här hemma så jag har en bit avklarad :D

Har förresten pratat lite med en tjej via bilddagboken som har en arab som hon rider; Kaitsor. Om jag har fått det rätt för mig är han typ 7 år(?) o hon började med inridningen på honom i sommras.
Ägarna har enligt henne stora krav på dom o hon har bara två ponnyår kvar. Hum.. Hoppas det kmr funka för dom..
Hur som helst. Hästen visade sig vara Alco's kusin iaf :P
Hans morfar är Alcos farfar.. Bistro ,)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0