Träning igen:)

Efter att ja jobbat massor ett par dagar nu o bara sovit tre timmar i morse efter att ja kommit hem så bet jag ihop för träning med Alco för Lisa.
Lisa hade med sig Emelie med.. Hennes dotter.
Vi var bästa vänner när vi var små men har inte setts på flera år då de flyttade till småland osv: var hur som helst JÄTTE KUL o träffa na igen. Tyckte nog Alco med som aldrig träffat henne förr, då han la beslag på snörena på hennes jacka (A)

Om man förhåller sig till hur fruktansvärt trött o tung i huvudet jag var så gick träningen faktiskt ganska bra.
Han gick emot höger sida så mkt han bara orkade vad vi än gjorde för övningar.
Travade o galopperade jätte mkt, speciellt i höger varv så att jag kunde få loss honom riktigt o få honom väl genomställd då han var ganska svår att rida idag.
Blev lite spännd då o då o fick sina pigghets ryck.
Men har ju inte tränat för tränare på två veckor o tränat dressyr själv har jag inte hunnit md så jätte många gånger så allt har sin förklaring:)
Han var o kändes super fin när vi närmade oss slutet av passet iaf så vi uppnådde allt något *ler*

Nu ska han få gå med täcke utan hals ett tag så han kan "få ett par stötar" av elstaketen i hagen.
Han hänger sig nämligen i linorna då han inte känner strömmen pga halsen på täcket; för att kunna komma åt gräs på andra sidan *fyfy*

Sen är det hemligheten för Kajsa som hon inte får veta från hon kommer till stallet i morgon. Någon är nyfiken!;)
Hon tror starkt på att jag köpt en häst till då hon råkade se att den sista boxen blivit uppströdd (A)
Men som jag sagt.. Det är HON som kommer bli gladast.. Så vi får väl se vad morgondagen har att visa ;D

Kommentarer
Postat av: Kicki

GLAD 1:a advent!!!

Kramar o mulpuzzar :D

2008-11-30 @ 22:03:40
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: Linda

Åh ja!

De é första advent idag. Hade helt glömt

Desamma!:D

2008-11-30 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0