Höst^_^

o hur kul é de ...
Jul o sånt där kan väl va lite små mysigt, men i övrigt toklängtar jag till efter att vinterns framfart  är slut (:

Med tanke på det eviga skyfallet igår så blev det dressyr i ridhuset.
Kajsorna o Freja red barbacka där inne samtidigt så det var "fullt hus" *asg*
Han var ganska tok pigg, så början av ritten la jag mest energi på att få bort det trippiga..
Var gång jag ändrade sits etc eller bytade skänkelläge var det explotions varning *jösses*
Men långt om länge fick jag det till en fördel och fick mer power i steget på honom.

Förhållandevis nöjd med gårdagens ritt faktiskt:D
Nu ska jag inse att jag faktiskt är snorförkyld o övertrött av allt jobbande o ta det lugnt fre-lör o ladda upp för träning för Lisa på söndag ist :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0