Promenerande =)

Alco var i full färd med o soola när jag kom idag;D De hade varit snälla o plockat av honom täcket när solen kikade fram *tnx*
Han tycker det är himla kul o bada sin JollyBoll alltså.. Låg o simmade i hans vatten idag igen *asg*

Älskar detta väder! Så sköönt att kunna stå ute i solen o borsta; o han fäller som jag vet inte vad. Kvittar hur mkt man än borstar o fäller honom så är där lika mkt kvar ändå.. Syns verkligen ingen skillnad so far :P

Tömkörde honom ner genom byn idag; första gången vi tömkörde därigenom. Men det gick kanon:D Har så korta tömmar att jag går precis bredvid rumpan.
Hemåt så hade en av grannarna som har trädgård ut mot grusvägen till stallet startat vattenspridaren och det var förståss lite läskigt.
Tror inte själva vattnet var faran utan mer när de "slog" mot växterna.

I morgon kommer Lisa ut o kollar sadeln.. Vill ha ett omdöme till innan jag bestämmer mig;D Mest så att den verkligen ligger OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0