... o så rider vi lite!=)

Varit full rulle idag, först jobbat lång dag. Var så trött de sista timmarna att jag o Anna gjorde ett tappert försök att baka. Det var den vidrigaste glasyr jag smakat:O Hahahaha Hoppas de äldre gillade kakan bättre till kaffet sen:P

Sedan hem för att strax ge sig iväg med mamms till Höllviken för o hämta hennes nya bil. Najs Najs. En Volvo - kombi - mörkblå (sen kan jag inte mkt mer;) )
Har inte fått test-köra den än. Men har planer på o köra den till pållisarna i morgon kväll!:P

Hur som helst. Hann bara "mellan-landa" hemma, byta om osv. Sen hämtade Elle upp mig o så körde till våra sötgrisar!
Armani's semester är officiellt slut nu så första turen fick bli idag ihop med Ellinor o Dedro.
En faktiskt framåt häst som erbjöd sig o gå först mestadels!:P
Travade lite i gräset bredvid grusvägen uppe vid skogen. O han bjöd framåt han. Satt med ett stort smile o kom längre o längre ifrån Dedro o Ellinor ;) Vi som alltid hamnat på efterkäle annars. O tacka gudarna för att jag inte svalde en svärm flugor när jag smilade upp sådär *asg*
Red även i kanten på ett stubbfält. På hemvägen där provade jag fatta galopp; hur goo som helst. O GLAD
Gladare häst än vad han var idag får man verkligen leta efter!:P
O så blev det maaassa skrittande hemåt;D
Han ska få lite pauser emellanåt så där framöver med.

Tvättade ögon på Alco samt mulen o smorde med; o båda fick på sig sina nya mössor. LÅT DOM SITTA KVAR, TACK!;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0