äntligen ny sadel

Igår kväll fick jag sms om att sadeln äntligen kommit ;D
Så ganska givet hämtade jag ut den på väg till stallet idag.
Alla sadlar levereras med vid bom, så jag fick börja att byta till normal på den. Sedan var det prov dags.;D
Den låg bra på honom! Så jag kommer inte ens behöva padd under; jätte skönt! Nu börjar igångsättningen lite mer på riktigt. Ska dock bara rida 2-3 ggr i veckan nu i början. Behöver lägga mkt tid från marken på honom; för vår bådas skull.

Nu ska det fixas för kvällens födelsedags partaj.
Ha det fint läsare !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Oja det är så kul med bloggar, jag får en massa ny inspiration av att läsa vad andra håller på med, tränar osv :)

2009-02-03 @ 17:29:00
URL: http://sulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0