Chip

Rockbjörnen igår.. Årets blondin pris borde givetvis tilldelats mig ;D
Så står man o snackar i stallet om chipmärkning eftersom minstingen Valter chipmärktes när de ändå var inne på ATG.
Lajos frågar mig om Alco är chippad.. Jag bara "jaja de é väl klart"   Viss osäkerhet slog till så hem o kolla i passet o NEJ, han är inte chipad..
Har alltid tagit de förgivet, att jag aldrig lär mig att KOLLA ;D
Hur som helst så ska han chipas inom den närmsta tiden; närmare bestämt under februari/mars någongång:D
Nästan så att man börjar undra vad man mer kan ha missat...
Har fortf inte löst licens för honom dock eftersom vi inte behöver de på vår nivå på tävlingar just nu, men ska lösa även den nu så att det är gjort:D
Min egen licens för i år får vänta tills jag vet vilken klubb jag vill tävla för :D

Blev vilodag igår för Alco.
Idag tömkörning... Väldigt spänt o "trippa på tårna" då vinden låg på mot ridhuset så det smällde o lät galet mkt.
Dagar som idag avskyr jag att bo i södra skåne. Havsvindarna är inte nådiga.. Kan det bara inte blåsa på andra hållet? Mot Tyskland o Danmark typ *fnissar*
Blir inte stallet för mig mer denna veckan, Kajsa passar i morgon o Hanna på söndag:D Så länge vi har så tuffa arbetspass när vi jobbar helg varken orkar eller hinner jag :( Tack o lov jobbar vi "bara" 2 av 5 helger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0