Armani 4 år :)

Då var det lillkillens födelsedag (:

Vädret blir bara värre o värre.. Blåsar något grymt o regnar.
Åkte till betet så fort jag kunde för o täcka dom; alla var helt nerviga o stressade.
Fick in Alco o på honom ett fleece så han kunde torka lite innan jag la på regntäcket.
Fick tag i Armani o täckade honom ute i hagen, vilken födelsedag alltså.
De tyckte nog det var skönt o få täcke på iaf *ler*

Lider med de som tar studenten idag med..
När jag sprang ut för 3 år sedan var det strålande sol.. Tror inte det varit så här kass väder på ååår när det varit studenten.
Blir några o fira ikväll; men är vädret så här kass springer jag inte runt till alla utan ger presenterna i efterhand =)
Grattis, Hanna, Hannah, Sara o Freja!

*skål*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0