Al Dia Capo & Armani

Red båda grabbzen igår:)
Gick kanoners överlag ;D Alco var het så in i vassen. Låg på bettet hela tiden o skulle iväg så fort man ändrade skänkelläge. Råkade man hålla tillbaka honom så kastade han sig ifrån handen o iväg. Trams o skritta lugnt tyckte han.. ;)
Armani var envis och drog mot Alco hela tiden (som stod i en hage i närheten) Och protesterade lite då o då med o inte vilja gå alls. Listade ut att om man trycker på honom o sträcker fram händerna mot öronen samtidigt så går han igen:P
Han är såå himla härligt när han travar på ordentligt. Han har tom redan börjat söka sig neråt.

Idag red jag "bara" Armani.
Hanna skulle rida Alco senare på kvällen med ett åskoväder drog in, IGEN så han fick vila idag min prins..
Armani och jag tränade vidare på vad vi tränat på igår.. =) Jätte duktig.
Freja red Valencia samtidigt så han var ju lite smått upptagen med o spana på henne då o då.. Och då tog det tvärstopp *skratt*
Just nu är jag sååå kär i hans trav. Han är sjukt härlig:D
Vi tar lite galopp emellanåt men håller oss fortf mest till skritt o trav.



Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

Åååh vilken härlig bild :-))

Så stenkul att få följa er alla 3.

Heja Linda friskt humör, Du är VÄRDEFULL!!!

Kramar o mulpuzzar :D

2009-05-22 @ 20:47:38
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: Emma

naw vad fiin han e :D

2009-05-22 @ 21:06:31
Postat av: Linda

Tihi!;D

Tack för alla glada kommentaren. Värmer till tusen ler

O ja.. Visst är han läcker;D

2009-05-23 @ 06:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0