Betessläpp!

Nu har grabbzen åkt på bete:D
Jag körde min lilla söta bil fullastad med grejor samt en st mamms ;)
Magda körde Alco o Tobbe körde Armani:P
Hhahaha. Armani hade levt rövare i släpen;) Även om det handlade om totalt 4 min o få in båda två i släparna så var Alco snabbast in; helt förvånad:P Brukar inte traska på fullt så snällt:P

Lyckligaste fuxarna i världen när de släpptes!:D
De andra hästarna (Nasse o Dedro) droppar in efter hand sen :P
Just nu är det bara Alco o Armani:D

Bilder i mängder på min bilddagbok!

De tråkiga är att nu drar det in ett fy helsikes åskoväder:S Stackars hästisarna




Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

GUD va läckert med sommarbilder!!!

Dina grabbz är för läckra att se på :D

Ska genast skena till ditt fotoalbum o dreggla mera ;)

Mulpuzzar o gokramizar från Ozz:D

2009-05-27 @ 00:49:53
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: Linda

Tihi ja.

Älska sommarbilder!:D (o glada hästar o grönt gräs)

2009-05-27 @ 08:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0