Kallt

Usch som det blåser..
Mamma fodrade hästarna innan hon åkte till jobb; själv så jag tog mig en liten sovmorgon och gick sedan ut för o släppa ut dom. Kanske inte det smartaste jag gjort o ta Alco o Armani samtidigt när det blåser en massa därute *opps* . Tur man hade skor med stålhätta.
Strax innan nio hade jag mockat, blandat mat, fixat höpåsar osv, så jag tänker ta mig en liten powernap när jag bloggat klart.
Vid elva sen kommer Sara o då ska vi trotsa vädret o rida mina fina uppe på gräsbanan, o efter de får jag lägga på ett kol då jag börjar jobba klockan två.

Den lille svart-vita kattungen har försvunnit; såg henne inte på hela kvällen i förrigår lr på hela dagen igår. Plytt.. Må vara lite märklig men den är min favorit bland misarna i stallet.

Ha en bra dag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0