Var visst inget farligt:)

Stallet klart o räkningarna betalda *skönt*
Fast de é aldrig skönt när de krymper på kontot men skönt att ha allt betalt ;)

Armani's öga såg nästan helt ut som vanligt igen i morse; det är ju skönt(:
Är nog lite ömm fortf för jag fick inte gärna röra där men ja han ser allmänt välmående ut *pustar*
Tänkte att jag ändå ringer veterinären o berättar hur de ser ut idag så han får va den som avgör om han behöver komma ut o kolla o inte jag..
Men jag missade telefontiden med 3 minuter... Just på grund av Armani som bestämde sig för att backa ut ur hagen o smita innan jag hunnit stänga.. Så ist fick jag jaga häst.
O i stundens hetta tänkte ja inte på att jag kunde stängt grinden först eftersom Alco var i hagen... Men jag hann precis få tag på Armani o trycka in honom i hagen innan även Alco var lös *S*
Så jag valde tillsist att inte ringa veterinären på mobilen ist eftersom jag tyckte han såg (i stort) ut som vanligt igen;P

Båda pojkarna vilar idag; Sandra sköter insläppet o mammsen kvällsfodringen för jag ska vara flitig o arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0