Uppdate^^

Hemkommen från Trollhättan igen; kom igår eftermiddag för o nästan direkt åka på pappas sambos födelsedagsfest^^ På helt tom mage blev man snurrig efter bara lite skumpa^^

Det var en zombie som släppte ut hästarna i morse; alltså jag^_^
Soligt o fint så mina grabbar fick komma ut utan täcken...
Efter frukost o såntdärade red jag Alco runt travbanan; pigg o glad men inte jobbig på ngt sätt trots att de fått vila i 5 dagar.
Gav lunch o körde mammsen till jobb...
Tillbaka igen var det Armanis tur. Vi var på baksidan i "paddocken". Han var inte på det där sammarbetsvilliga humöret så vi hade våra duster^^ Menmen, slutade när det kändes okej(: Han tyckte väl inte riktigt att jag skulle få komma där o bestämma över honom när jag varit iväg ett par dagar.

Har Praxis kvar o rida; tänkte ta honom med runt travbanan ett varv.. Sedan får man göra sig i ordning o rota fram kläder ur garderoben för ikväll blir det partajj igen *puh* (börjar bli för gammal för fester dagar i följd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0