Longering

Vaknade strax innan åtta o gick direkt ut i stallet.
Tog både Alco o Armani i pessoa systemet innan de fick komma ut i hagen; båda två skötte sig fint o såg finfina ut=)

Armani rör sig bara bättre o bättre o har mer (risk för felstavning) "schwung" i steget.

Däremot var han väldigt klantig o hoppade mitt uppe på min vänstra fot när jag spände longergjorden under magen på honom. Ett tag trodde jag att ngt i foten brutits men jag har konstaterat att de inte kan vara så då jag kan stödja på den om jag är väldigt försiktig o tårna går det även att vicka på.
Nu är den svullen o håller på o gå över i en vacker blå nyans.. Tur för honom att jag tkr så mkt om blått *S*

Match håller på o byter tänder för fullt så honom pysslar jag mest med o går på promenader med.
Är fälten klara här utanför på tors tänkte jag ha med honom som handhäst när jag rider Alco.

Har väl inte så mkt mer att säga just nu. Sköt om er!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0