Tjalle

..eller Challe.. Vet inte hur de stavas. Ganska oviktigt..
Planen är o hämta hem honom o Bibi till Sara o mig i morgon bitti; men får se om detta är möjligt.
Inte en kotte har vinterdäck på sina släpar (vilket jag tkr é helkass så skäms) o dum som man är har man inte köpt eget.
Släpet vi var o skulle hämta i Svedala gick inte o rubba då bromsarna låst sig på vänster sida.

Har tom ringt till folk man inte ens känner. Finns en liten chans kvar, men vet inte om den är möjlig än.
Kanske kanske.
Men ni får gärna hålla en tumme lr så på att jag får hem de nya tillskottet i morgon:)

I övrigt var hovis här ikväll o fixade fossingarna på pojkarna, var säker på att det var i morgon jag bokat honom men när han messade o skrev att han var på väg fick man fart. Hahaha.
Rida har jag inte vågat göra idag lr igår, vågar knappt ta ut dom till hagen då de é blankis:S
Tkr de kan smälta undan nu; har sett snö så de räcker o blir över denna vintern med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0