Krashad dator:/

Är det inte typiskt!
Nu när man bestämt sig för o komma igång mer med o åka iväg på träningar osv o helt plötsligt har mkt o blogga om så lägger datorn ner. Ska skickas in på lagning dock så jag är nog tillbaka ordentligt inom det närmsta igen:)
Blir en snabbis bloggning från jobb nu:)

Igår skrittade jag Armani en 30 minuter. Piggelinen själv *ler* Tänk er själv; han vill pinna på fort men samtidigt ta korta försiktiga kliv. Så det blir en väldigt gungig skritt-runda..
Hemmåt fick jag gå "slalom" för annars hade han bara velat lägga in högsta växeln *sötsaaak*
Han är så mjuk o fin i munnen just nu. Böjbar åt båda håll o svarar mkt bra på skänklarna; bäst för vänster:D
Red lite på en volt med o vände hela tiden honom runt för skänkel, ibland tvärstannar han o ser ut o tänka "alltså, var är det vi håller på med nu"... Han är såå duktig lillprinsen o försöker vara minst lika duktig som Alco hela tiden.. ;P

Idag ska jag skritta båda när jag kommer hem från jobb hade jag tänkt:)
O på fredag kör vi med båda till ridhuset om väglaget känns ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0