Dagen innan

Jag känner ingen nervositet alls, jag har bara en hemsk huvudvärk.. Känner inte mkt alls inför tävligen i morgon eftersom jag inte ställer några krav överhuvudtaget på varken mig själv eller Alco. Jag bara hoppas så innerligt att vi slipper regnet som är lovat eftersom framridningen är utomhus.

Hade tänkt skritta honom idag efter jobb, eller iaf tömköra men det blåste full storm *typsikt* Var riktigt fint under dagen så jag hoppades på att det skulle hålla i sig men icke.
Nu står han iaf i boxen; nybadad o flätad så att det bara är för mig att knoppa i morgon(:
Utrustningen är även den smord o det mesta ligger instoppat i bilen.
Hittade min gamla checklista från förra tävlingen på allt jag ska ha med o såg att jag inte hade med sadel o träns där; Hah.. Tur jag hade med mig de ändå;)

Linda o Armani ska tävla på söndag o hon skulle ta ett ordentligt dressyrpass med honom idag eftersom hon inte hunnit vara här i veckan men hon ser inte ut o ha varit här... :/

Mammi o Mattias följer med som stöd/hästskötare/fotograf i morgon.



Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! :D

Nästa gång hoppas jag att jag kan hänga med som hästskötare hihi

2010-11-06 @ 04:23:35
Postat av: Farmor Kicki

Spark i baken & Brake a leg!!!

Mulpuzzar o gokramizar från oZZ.

2010-11-06 @ 07:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0