Förberedande

Ist för o dressyra idag med så red jag o Alco ut i morse ist o njöt av att andas in den kalla luften(:
Passade på o träna lite halter o ökningar osv på grusvägarna o sedan hade vi en lång skrittväg hemåt.
Smorde utrustning o mina skor o stövelskaffs snabbt o lätt därefter o fyllde bilen med det mesta jag kunde lägga in dagen innan:)
Hann tom köra till Magda o hämta bil + transport (den andra transporten kom Jenny med under kvällen)

Mitt i allt blev det ett par timmars jobb; o nu kom jag precis in från stallet efter att badat Alco o flätat hans man.. Knopparna gör jag först i morgon för de kommer ändå aldrig sitta kvar när jag kommer ut i morgon bitti;)
Köpte Mousse för manen o svansen till hästar när vi var i Ullared så jag testade den. Kanonbra *tummen upp*

(Linda red o badade o fixade med Armani o hans utrusning innan idag hon med)

Nu blir de duschen o sen sova för klockan ringer strax efter 05 *gäsp*

Sov Gott(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0