Fullt ös

Vad mycket man hinner med vissa dagar; riktigt stolt över mig själv:D

Igår körde Kajsa o jag sista löshoppningen med Santana inför 3 års som är nu på lördag.. Tre språng sedan slutade vi. Sista höjde jag upp en "bra" bit; högt för honom då det var i övre boghöjd. Han bara taggade o sköt över som skjuten ur en kanon. Så vi slutade direkt o bjöd på massa godis *ler*

Idag har jag/vi förutom hästarna hunnit med MASSA annat.
M och jag skrittade ut en runda på Alco o Challe i solen. Även tömkört lillplutten o påbörjade att träna på att rygga; superduktig!=)

Vi har tom varit på gymmet och kört lite konditon (vilken det inte är så mkt med för närvarande) *PUUUH*

Fin i nya gröna tränset?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0