Uppdate

En liten snabb uppdatering såhär på morgonen(:

Söndag: Mattias o jag skrittade ut en runda på rödtott o Challe över stubben. Båda killarna skötte sig alldeles utmärkt:)

Måndag: Red å-rundan på en vääldigt pigg o framåt Challe. Hde sån tur att vi kunde rida ute på stubben de bitar där det var grusväg (han är ju ganska öm nu när han är barfota).
I det höga gräset längst med ån sen hade Challe gärna hållit fullt ös medveslös; om han fått bestämma *skratt*
Ist blev det trav i friskt tempo^^

Tisdag: Amanda hade Challe. Jag skulle rida ut på stubben o träna tempoväxlingar osv med Alco men det lilla nervvraket var helt nervig o höll på o "dö" så fort han såg en "fläck" på åkern.. Vågade mig inte på o trava för han hade skjutit av mig så fort han fått chansen.
Är såå TRÖTT på honom för närvarande för det spårar ut mer o mer vad beträffat uteritter.
Kom upp på en grusväg o jagade på honom; gällde o klämma med benen o driiiva när han började bromsa ner för ett blomblad etc...
Hem kom vi men jag var lagom glad^^
Framemot kvällen blev det en rask promenad med Santana över stubbfälten:) Han var sååå trött när vi var påväg tillbara:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0