(:

Hej i kylan!:)
Det är SNORKALLT ute; det är full vinterutrustning som gäller om man ska våga sig utanför ytterdörren *fniss*

Nathalie kom idag o red ut med mig. Idag fick det bli å-rundan som Challe aldrig gått tidigare.. Gick strålande; det vara bara jag o Alco som sprätte runt lite i grusen på grusvägen hem sen. Han är så pigg o full i fan att rida att det är bara till o åka med *skratt*
Är väl inte helt lämpat o rida ut på honom i dressyrtränset utan martingal o vanligt bett iheller; han är så fruktansvärt stark att man får ont i armarna när man försöker hålla in honom; o då ska vi inte tala om hur det är o stanna honom *haha*

Övertalade även Natti att testa Armani idag så jag slapp så ute i kylan sen o tömköra honom=)
Han var så taggad i stallet att han stod o trampade på stället så hon var lite nervös, men när hon väl satt i sadeln sen gick han hur lugnt o fint som helst.
Hoppas på att Natti o Jasmin vill dela på Armani o rida honom o ha igång honom tills han blir såld. Jasmin vet inte om planerna vi har för henne än men jag hoppas ändå hon vill då hon slutat med sin fd foderhäst. Vi får se=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0