Var tog sommaren vägen?

.. hela dagen har regnat bort. Nu ikväll när det tillslut blev fint väder passade jag på att skritta ut på Alco, samtidigt som Mattias gick med Santana. Efter halva biten bytade vi.
Var lite nervös för att släppa M ensam på Alco ute först men det gick kanon:)

I förmiddags hälsade jag på Match o Challe o kände igenom dom osv. Challe som blivit sparkad av stoet de går med (hon brunstar och han har varit lite väl på) har varit väldigt svullen i ena frambenet men det har lagt sig helt nu *sköönt*
Han har tack o lov aldrig haltat eller visat några som helst tecken på att han är öm.

Kajsa har oxå varit här en sväng och ställt in selen på Santana:)
Vi måste komma igång med o träna honom inför 3 års testet; tiden springer iväg o nu är det snart bara en månad kvar. I morgon ska jag skicka in anmälan (:

..tidigare idag när jag satt o klappade på katten så hörde jag något pipande utanför. Efter en stund gick jag ut på trappan till trädgården o kollade runt o fann en liiiten kattunge i rabatten. SNUTT... Så den bor i badrummet tills vi hittat nytt hem åt den:) Kan ju inte spara på alla katter man finner tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0