Mysig utflykt

Mattias, jag o Kajsa gjorde en liten utflykt igår. Hur mysigt som helst, o jag laddade på med massa ny energi.
Berättar mer om var vi åkte senare :)

Tillbaka på gården sedan fick vi ett litet infall; så vi hämtade in Match så att Kajsa kunde hänga på honom. När han blev rädd o studsade runt lite hängde hon bara kvar o när han lugnat ner sig igen hoppae hon av; sedan upp igen... Att jag aldrig tänkt på henne innan.!
Till helgen fortsätter vi o då ska här sittas upp på ryggen =)

Magkänslan sa att jag skulle låta de sova inne under natten o tur var väl det för vilket hemskt åskoväder det drog in som aldrig ville sluta.
--------

Idag har jag hunnit med ett kort dressyrpass på Challe; det är så fruktansvärt kvavt att svetten bara rinner av en när man stoppar ut huvudet så vi orkade inte så länge.

Väntar på att nästa åskoväder ska dra in; sen blir det antagligen uteritt med rödtottarna i em.




Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis till en vacker hingst Santana

Jag har sålt Pajazzo di Leva till Katarina Vit skimmelhingst

Önskar dej lycka till med hingsten

2011-06-13 @ 22:23:26
Postat av: Linda

Tusen tack:)

Åhh jag klappade lite på Pajazzo när vi var och kollade på Santana. SÅÅÅÅ vacker han är!

2011-06-14 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0