JAAAAAAAAAAAA! :)

Mitt när man stod o sopade o svor över hur folk kan vara så SKITIGA (städade ur spolspiltan) så ringde Chefen på AVD 11 på sjukhuset.. MIN nya chef!!! Jag fick jobbet *tjohooo*
Tjänsten tillträder den 1 September och är på 100%, på torsdag hör hon av för ev får jag ett vikariat fram tills dess ;D Har först 1 månads uppsägning från mitt nuvarande så får avvakta o se när jag behöver säga upp mig.. FAN vad glad jag är!!;P

O mina prinsar har varit sååå duktiga idag<3 Spec den röda sidan;)
Alco o jag red ut en mysig tur på morgonen. Han var på hugget men så himla snäll. Trots att han småtaktade så gick de ändå o sitta på lång tygel hela vägen hem<3

Armani var super fin i pessoasystemet! Skit snygg (som vanligt).

Mockade, lunchade hästarna o mig själv o tog mig ann spolspiltan så jag kan börja använda den igen. Nu är den urstädad o FIN(:

Sen blev det ett dressyrpass på Challe o nu i efterhand känns det i magen. Jisses vad man la manken till;) Men fin var han för det mesta(:
Tränade bla galoppfattningar o sista fattningen räckte de att tänka "galopp"


Idag hade jag velat fira men har ingen o fira med då Mattias jobbar *mööh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0