Borta bra men hemma bäst

eller??? Jag hade kunnat stanna några dagar till tror jag närmare bestämt *ler stort*
Vi kom hem igår eftermiddag igen och har haft en helt underbar vecka på Kreta!:) Hade all inclusive så har bara levt som "kungar".
Underbart väder, ljuvlig mat, goda drinkar osvosv..
Mötte upp Emma o Sara som var på ett hotell en liten bit från oss i onsdags o åkte ut med en glasbottenbåt som vi sedan badade ifrån. Jag hoppar egentligen aldrig i från båt då jag är livrädd för djupt vatten och badar sällan där jag inte bottnar, men var så svettig att jag behövde svalka mig.
Höll krampaktigt tag i båten o livbojjen omvarannat, haha. Men så skönt! O vilket vatten. Helt klart vatten.
 
Hjälpte Louise med hoppning av en styck Alco på kvällen sen, han var seg och tråkig och hon lyckades åka av igen. Tror det är 4e eller 5e gången hon far i backen. Heh, men hon är kvick upp minsann;)
 
Idag har jag mest ägnat tid åt ridlekisbarnen som kommit; skulle rida Alco emellan med någonting small till nere i ryggen så det finns ingen chans att jag kan rida förrens det går över.
Strålar ner i båda skinkorna, hur lyckas man?? Hoppas det går över i natt redan, då det är frustrerande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0