Måndag

Öland var underbart!!
Lördagen spenderades först o främst i djurparken. Sedan grillade vi på kvällen o därefter körde vi till Borgholm slott samt Solliden :) Där var vi under solnedgången o tittade på utsikten.
Söndagen blev det en tripp till stranden sedan minigolf på en riktigt fin bana:) (det gjorde mig dock inte till en bättre spelare, för jag är urkass)
 
Idag har vi högtryckstvättat stallet, kört en runda med Santana ute på stubben, mockat ur hingsthagen + lösdriften + trimmat ner en del av nässlorna (så långt förlängningssladden räckte).
Tömkörde sedan Lady och nu ikväll red jag en runda med finaste Alco ute på stubben. Han skötte sig alldeles exemplariskt :)
 
Tror vi är lika trötta i ryggen allihop efter allt slit; jag, mammsen o Sandra:) Mattias var duktig o bytte olja på bilarna undertiden förvisso *ler*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0