Deep inside I hope you feel it to<3

Glädje! :)
Strålande solsken o vitt på marken; blir så glad bara av att se ut :)

Alco o jag tog en runda i skymningen igår; även om marken är stenhård vågade vi oss på o trava en 20-30 meter där det var gräs.
Är glad att han inte känns så "på tårna" som jag hade trott efter så mkt skritt o inget mer. Han känns rätt trygg faktiskt.

Santana fäller som attans så han stod jag o borstade igår kväll; Doffe fick sig en rykt i morse ist. Snart dags o skicka in anmälan till utställningen *iih* Måste bara mäta honom så de kan få ett ca mått..
Begriper egentligen inte varför man måste mäta när de ändå gör de där när man anmäler sig, VARJE utställning:)
Eftersom jag kan så lite om utställningen (längtar tills jag har lite mer koll) så ska jag slänga iväg ett mail till ansvariga för denna.. De är ju en påskutställning så bästa utklädnad vinner.. Är det en separat klass så ska Santana få vara med i den... Han kanske kan va ett påskägg? Hah :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0