FHS

= Falsterbo Horse Show; där har jag o Sandra spenderat förmiddagen. Kollat på hoppning o köpt lite smått.
Önskar man hade haft möjlighet att vara där på onsdag när Huntingen går eller helgen när de stora tävlingarna är.. Men jag kan inte klona mig även om det hade varit uppskattat i vissa lägen:)

Sandra o jag mockade hingsthagen när vi kom tillbaka + lösdriften *puuh*, just då var det bara såååå varmt!

Lady fick fotas i sina nya grimmor lite (bilden här i inlägget)

La mig för att slappa lite på soffan; då kommer en ryttarlös häst i full galopp ute på vägen så jag o Mattias flyger ut.. Den hade varit på grinden in till Alco o Super så den låg på marken; men de var kvar i hagen tack o lov.
Hästen i sin tur hade dragit bort till den bortersta gräshagen...
Här händer då alltid något; finns nog ingen risk för o bli uttråkad:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0