Flickorna premierade

Så var det dagen med stort D... :)
Sent i säng och upp tidigt; någon hästskötare fick vi inte med oss iheller o jag kom ju på igår att jag med måste gå i ringen då de skulle in samtidigt.
Sen stod Kajsa för själva visningen.
Är jätte nöjd, man hoppas ju alltid på högre poäng men de blev godkända - klass 1 ston o båda fick 38 poäng.
 
Donna fick: 8-7-7-8-8
Ida fick: 8-8-8-7-7
 
Lite tråkigt att när de stod svart på vitt att man skulle visa i träns o bara mina (av shetland) visades så... De är ju inte så positiva till bett så de hade kanske gått bättre i grimma?!
Nåja jag är jätte nöjd med dom, båda två. O poängen var inte fy skam.
Detta var Kajsas o min första premiering; vi alla är nybörjare någongång *ler*
 
Hemma sedan åkte jag med Emma i vagn när hon körde Brago, Sara (Emmas syster) red med på Alco o Kajsa fick prova att köra Santana.
Santana har aldrig blivit körd med någon annan förr så det var nytt för honom, han gick på precis som vanligt.. Han fick även ta sin första galopp i vagn o även det gjorde han med bravur! Han kan nästan det kommandot nu lill snutten;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0