Härlig em

Mattias o jag tog med oss Donna o Lady på en tur efter jobb i eftermiddags. Testade en ny runda längs med ån fast åt andra hållet jätte mysig!:)
Töserna var jätte pigga o små sprang hela rundan i stort sätt.

Mattias körde sedan Santana på grusbanan under tiden jag låg utslagen i hängmattan. Att ta sig ur den med mitt ryggont sen, ja de vill jag inte ens prata om^^

Släppte Alco o hans fjälla i stonas hage där det är bra med ström nu i kväll, ska låta de gå där över natten då Alco inte respekterar linorna i sin gräshage... Han har redan fått sig ett par smällar... Hoppas det hjälper(:
Flickorna är dock glada som kom över i en ordentlig gräshage; även om lyckan inte blir så jätte lång för dom;);)

Såg att Alco går runt o små kissar hela tiden. Inte alls likt honom. Min första tanke är UVI (?) Vet inte hur vanligt det är på hästar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0