Sköt dig själv

.. o skit i andra.!
Tänk vad mycket bättre det vore om folk började att bry sig om sig själv lite mer än vad de bryr sig om alla andra?! De hade utan tvekan mått betydligt bättre iaf, den saken är klar(: Bittra människor är nog ganska trasiga invändigt^^
 
Har idag njutit av en ledig dag ute i solen med hästarna. (varvat med solning ofc)
Isabelle kom med sin son Loke i förmiddags för att prova skritta Lady o Santana. Jag gick med hästen och hon höll i Loke om hon skulle behöva lyfta av honom. Båda var så himla duktig!! Men jag behöver få tag i en minimal sadelgjord för sadeln ville mest snurra runt;P
 
Sandra kom o pysslade med sin lille, o gjorde mig sedan sällskap när Alco skulle jobba i pessoat ;D
 
Blev sedan en sväng till en av grannbyarna för o kika på torr-höet vi ska få hemlevererat till minisarna på fredag. Såg fint ut:)
 
Avslutningsvis kom Annette som ville ha en körlektion av mig med Santana:) Vad den killen älskar att dra vagn<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0