Hage fixad

Idag fick jag klart hagen till dom små.. "Skogshagen" med andra ord...
Mattias har hjälpt mig att sätta upp isolatorer innan i helgen o idag drog jag linorna så att där ist för två rader blev fyra:)
Skar mig rejält i tummen mitt i allt; bloddroppar hela vägen in i köket där jag efter en stunds spolande under kranen tuppade av.. Ja jag vet, jag jobbar i vården o ska kunna ta sånt.. HAH men inte på mig själv!:P

Nåväl, när jag var omplåstrad o hagen fixad fick de små knattarna flytta in. De race.ade non stop till de knappt fick luft, TJOHO!: O för omväxlingsskull fick vi de på film. Krånglar o ladda upp dock så ni får nöja er med en bild så länge:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0