Mupp-häst

Dagens mupp utmärkelse får Alco... Höll på o bli TOKIG på honom vid uteritten tsm med Sofia o Mackie idag *morr*
Där sitter man hur glad som helst på halvlång tygel o NJUTER i solljuset o från ingenstans tvärvänder han o står på bakbenen.. När han är klar går han över till o skjuta rygg så jag flyger upp o ner i sadeln..
Skritta ikapp S o M gick inte; men.. Galoppsprång eller inte alls sa Alco.. Jag satte dock ner foten o visade var skåper ska stå så det blev samlad skritt mot de två som stod o väntade längre fram...
Orsaken?
Ingen aning... Han tyckte väl att jag var för glad o framåt o att de var dags o vända mitt humör^^

Tidigare idag körde jag Santana; går bara bättre o bättre...
Hade ALDRIG varit så här "långt" om vi inte fått så mkt hjälp från Liz.. Nu skrittar o travar vi i vagn själva.
Behöver bara hjälp när jag ska i o ur eftersom han har svårt o stå still:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0