Frustration

Du milde vad det känns i magen efter över en timmes pass med Alco på banan.
Jag kämpade så svetten lackade o han bar sig förjävligt åt nästintill hela passet.!! Ville bara släppa tyglarna o rida hem igen innan jag planerade att strypa honom långsamt^^ Men! Jag hade gett mig fasiken på att rida båda programmen så efter x-antal onödiga incidenter så kravlade vi oss igenom dom halvt om halvt.. Jag glömde givetvis sista biten i ena programmet med som avslut^^
 
Isabelle kom ridandes med sin till banan när Alco o jag i stort var klara, hon bad mig sitta upp på hennes en liten stund. Helt slut efter brottningsmatchen med Alco skuttade jag upp på Martha.. Super trevlig liten dam =)
Red inte många minuter, kände bara på henne:) Tack för ridturen!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0