Vaccinationer

Först o främst vill jag be er ALLA gå in o läsa följande blogginlägg och dela vidare: http://cathleen.blogg.se/category/ozzy.html
 
I förrigår fick Cezar o Doffe sin tredje spruta och är med andra ord nu grundvaccinerade. Fick även utskrivit avmaskningsmedel så tänkte ta alla till helgen:)
 
Alco o jag är anmälda till dressyrtävling på Malmö RK den 4 November. Då är det också 2 år sedan senaste starten.
Kommer vara nya program för mig/oss och ännu så länge sitter jag som en frågetecken när jag försöker lära mig dom *suck*
LC:1 och LB:2, så med andra ord blir det debut på långa banan. Har inga förväntningar alls, hoppas kunna hålla nerverna i styr och att jag kommer igår programmen :D
OCH att jag kan ta ner honom till arbets galopp igen efter mellan galoppen då han blir lite taggad där(:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0