Mespropp

Idag är jag lite halvt besviken på Alco efter dressyrträningen... Även om han var super duktig sista kvarten så hade jag väntat mig betydligt mer av honom från start..
Blåste lite smått (verkligen inte mkt när jag började rida) vilket tydligen räckte för att han skulle vara rädd för sig själv o skutta framåt gång på gång för o komma undan (alltså spela rädd). Det är fruktansvärt frustrerande efter ett par ggr.
Att sitta o konstant aktivera en sån mespropp är bannemig en utmaning i sig..
Dock "levererade" han mot slutet som sagt o gjorde superfina skänkelvikningar, öppnor samt slutor. Så jag kunde sluta passet med ett leende:)
 
Mattias o jag fortsatte med hagen idag. Hann dra två varv med lina runt hela innan rullarna var slut.. Ska fortsätta när vi fått hem mer.
Ska vara sammanlagt 3 trådar o sedan ska delningarna göras osv.. Men vi har kommit en liten bit på vägen iaf.
 
Om det inte blir försent idag hade jag tänkt verka Santana ikväll. Får se om jag hinner:) Har hela helgen på mig annars att ta honom + Doffe o Cezar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0