Sista semesterdagen

.. har tillbringats med mina fina djur<3
3 barn har varit här o ridit idag så det blev många promenader. =)
 
Alco o jag har även intagit stubben en runda, har ju inte ridit honom på hur länge som helst.. Inte sedan innan Kreta pga hans förkylning.
Inte ens en hostning blev det så jag är superglad o räknar med att kunna träna för mina tränare på onsdag med honom.
 
Mammsen o jag har även dragit bort nästan all lina kring den största hagen då allt ska dras om med nya trådar o då hagen ska bli 3 hagar i stället.
 
Delade meningar om att börja jobba i morgon igen, min "hemma avdelning" öppnar efter att ha varit stängd hela sommaren så jag räknar med att ha o göra. 4 månader tills nästa semester, o då bär det av till Hawaii!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0